تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یکی دیگر از مزایای مربوط به ساخت این نوع خانه ها، امکان شخصی سازی آنها بر اساس سلیقه و نیازهای افراد است. متقاضیان قبل از طراحی خانه پیش ساخته شان باید به ۵۰ تا ۱۰۰ سوال پاسخ دهند تا نیازها، سبک زندگی، نحوه انجام امور مختلف توسط آنها در منزل و غیره مشخص شود.

 

در ادامه طراحی خانه با استفاده از نرم افزار طراحی CATIA صورت می گیرد و بدین منظور داده های جمع اوری شده از مشتری برای ارائه پیشنهادات طراحی مورد استفاده قرار می گیرند. در نهایت طرح مورد تایید مشتری پیاده سازی و در سه روز اجرا می شود.

 

گفتنی است از نرم افزار CATIA در صنعت هوافضا و از جمله توسط شرکت بوئینگ برای طراحی هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ و ۷۸۷ استفاده شده، ولی کاربرد آن در عرصه معماری چندان سابقه ای ندارد.

 

یکی از مزایای استفاده از این نرم افزار شناسایی مسیر دقیق تابش نور خورشید برای جانمایی پنجره ها در بهترین شرایط آفتاب گیری است. این امر به بهینه سازی مصرف انرژی نیز کمک می کند. مزیت دیگر استفاده از این روش کاهش هزینه ساخت خانه های پیش ساخته در حد ۲۵۰ دلار به ازای هر فوت مربع است.

 

مدت زمان لازم برای ساخت این نوع خانه ها بعد از طراحی ۱۲ هفته است و با توجه به مساحت این خانه ها هزینه خریداری آنها از ۷۰ هزار دلار تا ۲۵۰ هزار دلار برای یک خانه دوخوابه فراتر نخواهد رفت.

 

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی,خانه

 

 


نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت22:46---27 فروردين 1396


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ جمعه 25 فروردين 1396 ] [ 1:58 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 2644
بازدید کل : 84211
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->